سؤالات متداول مشتریان

اگر سؤال شما در این بخش نیست، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید

برای مشاهده وضعیت سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش «سفارش‌های من» جزئیات را مشاهده کنید. همچنین پس از هر تغییر وضعیت، پیامک اطلاع‌رسانی ارسال خواهد شد.

اگر کالای انتخابی شما موجود نباشد، تیم پشتیبانی فروشگاه با شما تماس گرفته و می‌توانید کالا را جایگزین یا وجه پرداختی را به‌صورت کامل دریافت کنید.

بله. تمامی محصولات فروشگاه پنلیا از برندهای معتبر و نمایندگی‌های رسمی خریداری و با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌شوند.

پرداخت تنها از طریق درگاه‌های بانکی امن (مانند زرین‌پال) انجام می‌شود. پس از پرداخت موفق، رسید خرید به‌صورت خودکار برای شما پیامک می‌شود.